Thursday 30 October 2014

Ayçiçekleri

Cotoneaster franchetii, sunflower
Sogetsu Variation 2: Slanting Style Nageire

Kocaman kollarını herkesi saracak gibi açmış bu düzenlemeyi yaparken çok keyif aldım. Nageire çalışmak kolay olmuyor. Yüksek vazolarda, dalları istenen açıda yerleştirip sabitlemek için, dışarıdan görünmeyen ek yardımcı dallar kullanılıyor. Özellikle temel stilleri çalışırken çok özen gerekiyor.   

Aynı çiceklerle serbest tarzda evde yaptığım yeniden düzenlemeyi daha çok seviyorum ama ne yalan söylemeli. 

Evde kendi el emeğim, bu koyu kahve renkli, yaprak formlu vazoyu kullandım. Bu vazoyu sadece ikebanayı düşleyerek 2014 yılı başında Michelle'in atölyesinde yapmıştım. Farklı açılardan bakıldığında yarattığı etkiyi seviyorum. 












   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...